Alfa Romeo GTV 2.0 TS – 7000zł

wersja Ph1 z 1996 r. – 145450 km przebiegu

Silnik 2.0 Twin Spark 150KM z LPG (butla do 2028 r.).

Po serwisie olejowym – Selenia 5w40 (przed wymianą płukanka). Nowe letnie opony. Silnik pracuje bez zastrzeżeń, wariator działa poprawnie, na benzynie i na gazie ma moc i wkręca się na obroty. Klimatyzacja jest sprawna i działa, czyli chłodzi, a nie może działa i trzeba nabić.
W marcu 2019 wymieniona skrzynia biegów, przy okazji skontrolowane sprzęgło i było w bardzo dobrym stanie. W sierpniu 2019 wymienione: wysprzęglik i silniczek krokowy (na nowe) oraz wyczyszczona przepustnica. Zrobiony również przegląd instalacji LPG, wymienione obydwa filtry gazu. Tapicerka skórzana w bardzo dobrym stanie. Auto bez obcych zapachów, suche, bez korozji – podwozie, progi, nadkola – zdrowe. Klasyczne felgi, na których w tym okresie model był sprzedawany. Panel środkowy z hydrografiką – w razie czego można go spokojnie polakierować – powierzchnia gładka, bez rys. Nie jest już pokryty fabryczną mazią, która po tylu latach zazwyczaj wygląda fatalnie i potrafi brudzić to czym się dotkniemy. Podsufitka, ówcześnie z tworzywa sztucznego – podobnie jak słupki, wymieniona na estetyczną eco skórę. Zderzak z GTV 3.0 V6 – gdyż oryginał poprzedni właściciel uszkodził. V6 jest dużo mniej na rynku – można go sprzedać i zakupić od wersji TS – jeszcze osiągalne w niższych cenach od wersji. Oryginalne scudetto od Ph1 również daję.

Wymienione teleskopy maski i klapy bagażnika na nowe – ładnie się wszystko otwiera, nic nie opada. W aucie radio LG z epoki – pasujące kształtem i podświetleniem do wnętrza. Oryginalne zielone żaróweczki zastąpione czerwonymi, pasującymi do podświetlenia radia. Zawsze można wrócić do zielonego podświetlenia elementów deski i zegarów. Zdecydowanemu kupcowi mogę doprowadzić do stanu przed modyfikacją – nie ja ją dokonywałem, ale mam drugi egzemplarz na części. Zderzak tył mogę dorzucić gratis, gdyby ktoś chciał ukryć np. w bagażniku korek wstydu.

Zainteresowanym udostępniam podnośnik – można sprawdzić stan pojazdu.

Nie jest w stanie idealnym wizualnie, ale takie to kosztują dwa razy tyle, ale tu mamy silnik gotowy do jazdy – niestety bolączka Twin Sparków, które nie wybaczają zaniedbań. Do poprawek dach (klar schodzi – lakierowanie około 500zł), prawy bok (powierzchniowa rysa) i maska (z tworzywa, nie zgnije, ma jednak pęknięcia lakieru) – wedle mej wiedzy auto bez szpachli, dach oryginał i ze starości od słońca schodzi bezbarwny. Do poprawy lub oklejenia. Najważniejsze – nie jest pognity, a ma 24 lata. Nie był składany z dwóch lub prostowany młotkiem w stodole.

Ja przez 1,5 roku jeździłem nią do pracy plus 2-3 dalsze wypady i zrobiłem łącznie około 4000 km.

VIN: ZAR91600006028628
EL903PM
I rej.: 21.10.1996

Przegląd, który przeszedł bez problemu do 19.10.2020, a OC opłacane co miesiąc.